שלו, אני עובד כמתכנת עצמאי. ביצעתי עבודה עבור חברה ואין בינינו חוזה מסודר. עברו 4 חודשים ועוד לא קיבלתי תשלום. מה אני יכול לעשות?
נועם שלום,
על מנת לעמוד על זכויות שלך ולקבל את כספך, אתה יכול להגיש תביעה לבית הדין האזורי לעבודה ולטעון לקיומם של יחסי עובד מעביד בינך לבין החברה שבה עבדת, כל זאת בהנחה כי אכן מתקיימים הסממנים של עובד שכיר בנסיבות העסקתך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יואב שלום לא ברור אם נכרת חוזה בכתב ,בינך - כנותן שירות לבין הלקח - מקבל השירות , ככל וכן , מוטב לפעול לפי הוראותיו בהתאם, כי הנו משקף את בסיס הסכמות בין הצדדים, ואמור לתת מענה מתאים למקרים בכגון ד...
המשך תשובה