שלום רב, אני עובדת בחברה, כשכירה. לאחרונה חשבתי לעבוד עם אותה החברה כפרילנסרית. שאלתי: האם מגיעים לי פיצויים על עבודתי כשכירה?
בוקר טוב דבורה.
ככל שהמעבר לעבוד כפרילנסרית נעשה ביוזמתך, יכול שהמעבר ייראה כאילו התפטרת על כל המשמעויות הנובעות מכך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מיטל שלום ככל אסור למעביד להגביל זכותו של עובד לעבוד אצל מעסיק אחר לאחר תקופת עבודתו וסעיף כאמור המגביל כות העובד הנו חסר תוף בדרך כלל . עם זאת בנסיבות מסוימות עשוי בית הדין לעבודה להגביל יכולתו של ...
המשך תשובה