שלום רב, אני עובדת בחברה, כשכירה. לאחרונה חשבתי לעבוד עם אותה החברה כפרילנסרית. שאלתי: האם מגיעים לי פיצויים על עבודתי כשכירה?
בוקר טוב דבורה.
ככל שהמעבר לעבוד כפרילנסרית נעשה ביוזמתך, יכול שהמעבר ייראה כאילו התפטרת על כל המשמעויות הנובעות מכך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב להבין האם יש הסכם פרילנס ולבדוק את תנאיו. על פניו לפרילנס ככל שאכן מדובר בהעסקת פרילנס ולא עובד שכיר במסווה של פרילנס, אין זכויות כפי שיש לכל עובד שכיר. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך הש...
המשך תשובה