שלום רב, עבדתי כפרילנסרית בחברה בפרויקט למשך 5 חודשים. היינו 30 עובדים בפרויקט, הרוב שכירים ומספר קטן של פרילנסרים שהגשנו חשבוניות. בהסכם נכתב שלא יהיו שעות נוספות ואיני זכאי לשעות נוספות, הפרויקט הסתיים, האם בכל זאת מגיעות לי שעות נוספות כמו לשכירים? אגב עבודתנו הייתה זהה לחלוטין, אך מודה בזאת השתכרתי הרבה יותר מהשכירים בגין אותה עבודה בפרויקט
מאיה שלום
קיום חוזה בין נותן שירותים למקבל שירותים אמור להסדיר מערך הזכויות והחובות ביניהם ,וברגיל המשכורת המשולמת לפרילנסר הנה גבוהה בד"כ משכרו של עובד שכיר, כיוון שהיא מגלמת את ההוצאות הסוציאליות, שעות נוספות וכו' , ככל והחוזה קובע שלא זכאית לשעות נוספות ,סביר להניח שלא ישולם לך שעות נוספות ,בכל אופן , לצורך מענה מספיק נדרש לבדוק תנאי החוזה ולבחון מאפייני העסקתך לצורך מתן תשובה מספיק משכך הנך מוזמן לפנות למשרדי לצורך המשך בדיקה, והשלמת פרטים בדרכים המקובלות בטל :
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לבחון את מלוא הנסיבות ותנאי העסקה כדי להשיב על כך. לדוגמה- האם זה היה מקום העבודה היחיד? שעות העבודה, השכר ששולם, התפקיד/מקצוע וכד`. בלא מעט מקרים הוכרע כי פרילנס הוא עובד שכיר למרות...
המשך תשובה