אני עובדת כפרילנסרית בחברה. סוכם ביננו בחוזה בכתב כי השכר שלי יהיה 600 ש"ח עבור 40 דקות. אך בפועל כיום החברה דורשת ודורשת 55 דקות בגין אותו שכר דבר שאינו תואם את ההתקשרות בינינו. האם ניתן לומר כי זו הרעת תנאים? מה עושים כאשר החברה מכריחה אותי לעשות זאת ואני חסרת אונים?
סיימונה שלום
חשוב להבין האם מדובר במקום עבודה יחיד, כמה שעות מתבצעת העבודה ביום, וכן יתר פרטים לגבי מאפייני העסקתך, נדרש בדיקת חוזה העסקתך, בטרם מתן מענה לשאלתך מכאן הנך מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות, בטל:
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ניסן שלום הסממנים העולים מנסיבות העסקתך בחברה משך 5 חודשים מהוות אינדיקציה להעסקתך בתור עובד שכיר , אך בוודאי לא בתור פרילנסר. באשר טיוטת החוזה שהוכנה לצורך החתמתך ,בחלוף תקופה זו מאששת מסקנה זו ...
המשך תשובה