שלום אני עובדת כפרילנסרית מעל 6 שנים , בחברה , יש הסכם בכתב חתום , בפועל לא מקבלת זכויות סוציאליות מהחברה , בהנחה ואני אתבע את החברה לדין , שאלת היא ,האם בית הדין לעבודה ייקבע בסופו של יום שאני במעמד של עובדת בחברה , האם תחושבנה זכויותיי הסוציאליות לפי התמורה החוזית ששילמה לי החברה כפרילנסרית ?
מתילדה שלום
עלפי דין מכוח ההלכה המשפטית, נקבע כי זכויותיו הסוציאליות של מועסק, שמוגדר בדיעבד כ"עובד", לא תחושבנה לפי התמורה החוזית ששולמה לו כפרילנסר, אלא לפי השכר החלופי שהיה מקבל, אילו היה מוגדר מלכתחילה כ"עובד", השכר החלופי ייקבע בהתאם לראיות שיוצגו בפני בית הדין כשהנטל להוכיחו מוטל על המעסיק. אך אם המעביד לא עמד בנטל זה, תחושבנה הזכויות לפי התמורה ששולמה למועסק בתור פרילנסר, משכך הנך מוזמנת לפנות למשרדנו בדרכים המקובלות לקבלת סיוע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעל שלום לא ציינת מה וותק העבודה של הפרילנסר , אשר לגביו נמצא זכאי הפרילנסר לקבל פיצויי פיטורים, מה היקף הפיצוי שישתלם לו ובעבור אישה תקופה בכלל , המס ישתלם בהתאם להוראות החוק, ככלל , עד לתקרה של 13...
המשך תשובה