לפי ההסכם ביני לבין החברה, שבה אני עובד כפרילנסר 3 שנים ומספק לה שירות שליחויות כנגד קבלה, התשלום המגיע לי ממנה בעד השירותים שאני מספק לה כאמור הנו שוטף 30, הבעיה היא שלאחרונה בחברה לאורך 4 החודשים האחרונים, החברה לא מבצעת את התשלום שוטף 30, אלא על דעת עצמה מאריכה לשוטף 60, וזה מקשה עליי מאוד, האם יש לי עילה לתבוע את החברה וגם לקבל ממנה פיצויים מסוימים?
אפי שלום
בטרם מתן מענה לשאלתך, נדרש קודם לבחון את כל תנאי ההסכם שבינך לבין החברה כמוכן מאפייני העבודה אופן ודרך התנהלות העניינים ביניכם , מכאן אפוא הנך מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אריה שלום ככל והנך מודה מפורשות כי ביצעת קניה /רכישה באתר של טימו, לא ברור איך התגבשה ההונאה לה טוען, אם חויבת בגין קניה זו ע"י העסק של טימו שנקרא טימו דבלן ,הנך מוזמן לפנות למשרדנו בדרכים המקוב...
המשך תשובה