בוקר טוב, עבדתי במשך 10 שנים כפרילנסר ולפני מספר ימים הודיעו לי על הפסקת עבודה, האם אני זכאי לפיצויי פיטורים?
היי ייבגני,
ככל שבינך לבין נותן העבודה לא נוצרו יחסי עובד מעביד אינך זכאי לפיצויי פיטורים ולהיפך. יחסי עובד מעביד נקבעים על פי מבחנים שיצרו בתי הדין לעבודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לבחון את מלוא פרטי המקרה כדי ליתן תשובה מלאה לשאלתך. ככל שאכן יש חוב כלפיך ניתן להוציא מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים באמצעות עו"ד מטעמך ואם זה לא עוזר אז לשקול הגשת תביעה מתאימה ...
המשך תשובה