הי, החברה שבה עבדתי במשך 3 שנים נקנתה על ידי חברה אחרת, בעקרון סיימו לנו את חוזי ההעסקה ואמורים לחתום איתנו על חוזה חדש של החברה הרוכשת. יש דיבור על כך שהתנאים יהיו ירודים יותר. זה חוקי מצידם לעשות?
שלום רב
ככל והסתיימה תקופת העסקה של החברה הקודמת הרי שבמסגרת גמר חשבון חייבים לשלם לך את מלוא זכויותיך.
לאחר מכן אין מניעה לחברה החדשה להציע תנאים חדשים אינך חייב לתת הסכמתך לתנאים אלו.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשבו לבחון את אופי העסקתך ולהבין האם היית פרילנס או עובד שכיר. לעיתים עובד מועסק כפרילנס אך בפועל עפ"י חוק העסקתו הייתה כעובד שכיר ובמקרה זה תהא זכאי לכל הזכויות המגיעות לעובד שכיר. אתה מ...
המשך תשובה