שלום. אני סוכנת נסיעות, הייתי שכירה ועכשיו שלחו לי שתי הצעות עבודה. פרילנסרית עם תלוש שכר, וללא תלוש עם פתיחת תיק מס. השאלה היא מה עדיף? שאלה נוספת; בזמן קבלת דמי אבטלה מכרתי נופשים דרך החברה. ולא קיבלתי תגמול. הם מבקשים חשבונית. האם אפשרי לקבל עמלה תיקים אלו?
שלום רב
חשוב לבחון את תנאי שני ההסכמים כדי להשיב לשאלתך.
לא ברור גם עניין הנופשונים ? אם מדובר באותה חברה?
את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ניצן שלום הנך עובד כפרילנסר בחברה , בפועל חתום על חוזה עם חברה זו, שמהווה בסיס ההסכמות ביניכם, גם יוצר בסיס חיוב וגם מסדיר הזכויות בינך לבין החברה שמעסיקה אותך , לפיכך זכויותיך נקבעות על פי חוזה ...
המשך תשובה