שלום. בעקבות משבר כלכלי איחרו לשלם לי במשך חודשיים, קיבלתי בדיעבד באופן פרוס את המשכורות ועדיין יש חלק שאותו לא קיבלתי של השעות שעבדתי מאז... יש לי זכות לקבל פיצויים על האיחורים הללו?
שלום רב
חשוב לבחון את תנאי הסכם מתן השירותים בטרם מתן מענה לשאלתך.
ככל שאכן מסגרת העסקה הינה כפרילנס אין פיצויי הלנת שכר אולם יכול ותהי זכאית לקבל פיצויים בגין הפרת הסכם.
את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נביל שלום ככלל, בין פרילנסר למעסיק, אין יחסי עובד מעביד לכן אין לפרילנסר זכויות סוציאליות ממעביד, עם זאת חשוב לבדוק האם בפועל לא נקשרו יחסי עובד מעביד בינך למעסיקך, ככל שכן, לכותרת פרילנסר אין משמ...
המשך תשובה