שלום אני עובד כפרילנסר, לפי הסכם עם חברה כשליח במשרה חלקית, עוסק פטור, מוציא קבלות לפי שעות עבודה. סיימתי שנה של עבודה, מה מגיע לי בסיום ההתקשרות? האם מגיע לי ימי חופש ומחלה?
יבנאל שלום,
ניתן לומר כי הזכויות עליהן אתה מדבר מוקנות לעובד שחלים עליו יחסי עובד מעביד. במקרה שלך כל עוד אתה פרילנסר אינך זכאית לזכויות הללו .בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מוטי שלום חשוב להבין האם מצב זה קרה כבר בעבר ואיך התנהלתם, כלומר האם הסכמת לכך בהתנהגות שהם יכולים לבטל חוג/שיעור מבלי לעדכן אותך מראש. כמו כן האם קיימים סיכומים בנכם שעלו לא במסגרת חוזה בכתב אלא בא...
המשך תשובה