אני עובדת שעתית אחוז משרה 50/60 השאלה אם אני זכאית לקבל תשלום מלא בימים של חול המועד במידה ועבדתי 3 שעות מתוך 5? תודה על תשובתך.
שלום רב
חשוב לבחון את תנאי הסכם העסקה עליו את חתומה אם בכלל.
יובהר, כי ככל ואינך מועסקת במגזר הציבורי ברירת המחדל היא שימי חול המועד הינם ימי עבודה רגילים.
את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב במקרה זה יש לבחון האם בפועל הינך נחשב כעובד שכיר או פרילנס. הפרטים בשאלתך יכולים להצביע שמהות העסקה הינה עובד שכיר. ככל וכך מגיעים לך את כל הזכויות של עובד שכיר ונראה שמדובר בלא מעט כסף, אך י...
המשך תשובה