ברצוני להכיר בקבלת חשבוניות באותו המעסיק אצלו עבדתי גם כשכיר, כעבודה וכשכר שניתן בתקופה בהגדרת יחסי עובד מעביד מלאים. החשבונית שהגשתי היתה כנגד תוספת קטנה למשכורת ולא היתה כל חלוקה אפילו הקטנה ביותר בעבודתי כשכיר וכתשלום תמורת החשבונית. איך מכירים הזה ? האם רק דרך בית דין לעבודה כנגד ביטוח לאומי והאם המעביד עצמו, שעליו לא מופנת ההכרה והתביעה שלי צריך להיות חלק בעינין לצורך עידות בשלב כל שהוא?
שאלתך לא ברורה כלל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב התנהלות המעסיק בענייןו זה חמורה מאוד ופוגעת בזכויותיך. חשוב לקבל מידע משלים כדוגמת פרק הזמן שהמעסיק לא הפריש, ממוצע השכר וכד`. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המ...
המשך תשובה