שלום מה ההבדל בין פיצויי פיטורים לבין פיצויים בגין הפרת חוק? הדבר הזה מאוד מבלבל אותי , אודה לקבלת הסבר בבקשה , תודה
אביגיל שלום
פיצויי פיטורים הם סכום שמשולם לעובד בעת סיום העסקתו, ללא קשר לסיבת הפיטורים, ומחושב לפי משך העבודה והשכר. עם זאת פיצויים בגין הפרת חוק, הנם משולמים כשהמעסיק , עבר על חוקי העבודה, כמו לא לתת הודעה מוקדמת או לא לשלם שכר בזמן
הנך מוזמן לפנות למשרדנו בדרכים המקובלות לקבלת סיוע בעניין זה בטל : 053-9428571
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יחיאל שלום מדבריך לא ברור , אם הועסקת בחברה כעובד שכיר או שמא כפרילנסר?, לא ברור, כמה זמן אתה עובד בחברה? , האם קיים הסכם העסקה בחברה כפרילנסר ?. לפיכך כדי לספק מענה לשאלתך, נדרש קודם : מחד - לבח...
המשך תשובה