שלום וברכה, אני עובד כשכיר ובמקביל אני מעוניין להתחיל לעבוד בייעוץ וסיוע לתלמידים בתגמול שינוע סביב ה1000-2000 שח בחודש לטעמי. הבנתי שעלי לפתוח עוסק פטור אך מנגד שמעתי על אופציה לפעול דרך חברה כמו "עצמאי שכיר" שהיא אמורה לגבות ממני את כל התשלומים הנדרשים ע"פ חוק. רציתי לדעת האם דבר זה נכון ואכן זה חוקי ולא יעמיד אותי בפני בעיה מול הרשויות שונות? בתודה מראש
עניין זה דורש בדיקה של יועץ מס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
כשפרילנסר נתקל בעיכוב תשלום, ניתן לשלוח דרישה רשמית ולשקול צעדים משפטיים כגון תביעה או פתיחת תיק בהוצאה לפועל, בהתאם לאופי ההסכם והראיות. עצירת עבודה עלולה להיות מוצדקת במקרה של הפרת תשלום, אך חשוב לה...
המשך תשובה