שלום רב, רעייתי מקבלת קצבת נכות + אובדן כושר עבודה. הנני עצמאי ומעוניין לבקש חופשת לידה. האם אני יכול לבקש מהיום הראשון? אם יש עוד מלאות שאני יכול לבקש מביטול לאומי כמו אם רעייתי אינה יכול לטפל בילד וכו' תודה
היי ראובן,
העובדה שאתה עצמאי בהחלט משנה את התמונה והזכויות שלך בפני המוסד לביטוח לאומי הם שונות מזה של עובד שכיר.
יחד עם זאת, הייתי מציע שתכתוב את השאלה שלך בפורום של הביטוח הלאומי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב להבין האם העובדים יתנו שירותים כשמקום מושבם באירופה או בישראל? בכל מקרה העניין טעון בדיקה יסודית אולם על פניו נקראה שניתן להסדיר עניין זה בהסכם פרילנס מסודר. את מוזמנת לפנות למשרדי לצו...
המשך תשובה