שלום, עבדתי כסמנכ"לית בחברה פרטית. אני חתומה על סעיף 14. מנכ"ל החברה החליט לשנות את מקום עבודתי, המוגדר בהסכם, כביתי לבית קפה ליד ביתו. היות וסירבתי הוא פיטר אותי לאלתר. הוא מסרב לשחרר לי את כספי הפיצויים שנצברו בפוליסה היות ולא עבדתי שנה. האם חתימה על סעיף 14 לא משחררת את הפיצויים בכל מקרה? תודה, טלייה
עובד שהתפטר מעבודתו וחתום על ס' 14 זכאי לתשלום פיצויי פיטורין. אם קיים חוזה עבודה בין הצדדים יש לעיין בו ולראות את התניות עליהם חתם העובד מול המעסיק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
משה שלום ניכר מתיאורך קיום לכאורה לסממנים של יחסי עובד מעביד, מבחינה מהותית הקביעה אם מדובר בעובד מושתתת בחינה של נסיבותיו של המקרה מאפייני ההעסקה כמו כן מאפייני מערכת היחסים בין הצדדים, לעצם העניין...
המשך תשובה