עבדתי בתור פרילנסר 3 שנים בחברה. בשנת 2019 הבוס שלי עיכב לי את המשכורת כל חודש. וזה גרם לי לחזרה של צ'קים ובלאגן בחשבון הבנק שלי. בשנת 2020 הוא הפסיק לשלם לי מפברואר. והוא חייב לי קרוב ל-20,000 ש"ח. לאחרונה הוא התחיל לשלם לי טיפה כל חודש (כמה מאות שקלים) יש לי מה לעשות עם זה?
אריאל שלום. על פי האמור בדבריך מדובר בהלנת שכר ועוד הפרות הוראות חוק. אשמח לעזור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב יש לבחון את מלוא נסיבות המקרה ולפעול בהתאם. חשוב להבין מה הרקע להשעייתך והאם יש הצדקה חוקית לכך. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות....
המשך תשובה