שלום אני עבדתי במפעל 5 שנים ופוטרתי לאחרונה מצאת מקום עבודה כמפעיל מכונת סי אן סי בסיום חודש עבודה ראשון נמסר לי שאני פרילנסר וצריך לחתום על חוזה אני ביקשתי לפני חתימה עליו לקבל עותק ממנו כדי ללמוד אותו בו כתוב שאני צריך לשלם מס הכנסה וביטוח לאומי האם זה חוקי בכלל דבר כזה ?
איגור שלום
ככלל פרילנסר נדרש לפתוח תיק כעצמאי במס הכנסה וביטוח לאומי , והוא זה שנושא בתשלום מס הכנסה וביטוח לאומי ,מכאן לא בכדי דבר זה צוין בחוזה שנמסר לך, להמשך קבלת יעוץ וסיוע הנך מוזמן לפנות למשרדנו בדרכים המקובלות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
איהאב שלום הזכאות לפיצויי פיטורים נקבעת על פי המעמד המשפטי שלך כפי שנקבע על ידי בתי הדין לעבודה ולא על פי הכותרת פרילנסר. ככל שמעמדך המשפטי הוא פרילנסר, וקיים חוזה בכתב להעסקתך כפרילנסר ,ככל הנראה, ...
המשך תשובה