שלום לכם. פוטרתי מהעבודה הקבועה שלי ואני עומד להתחיל לקבל דמי אבטלה מקסימליים בחודש הקרוב. ייתכן שבתקופה שבה אני מקבל דמי אבטלה תהיה לי הכנסה של פחות מ-3000 ש"ח בחודש כפרילאנסר. מתי אני צריך לדווח על ההכנסה הזו? האם הכנסה כזו תגרום לדחייה בקבלת דמי האבטלה? תודה
שלום רב מומלץ לפנות לביטוח לאומי וללשכת התעסוקה על מנת לבחון זכויותיך במצב בו תקבל הכנסה חלקית כפרילנס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
כדי להצליח כפרילנסר בישראל, נדרשים שילוב של כישורים מקצועיים, עסקיים ואישיים. הנה כמה מהחשובים שבהם: כישורים מקצועיים: 1. מומחיות בתחום – ידע וניסיון בתחומך המקצועי (עיצוב, תכנות, כתיבה וכו`)....
המשך תשובה