שלום אני עובדת 3 שנים כמתמללת באחת החברות, לפי החוזה אני אמורה להיות פרילנס, אבל מה שהולך זה ככה, אני פונה למס הכנסה עושה תיאום מס הם מקזזים לי את המס ומעבירים לי את המשכורת כול 15 לחודש. במס הכנסה אני מוגדרת כשכירה, אבל בביטוח לאומי הגדירו אותי כעצמאית (למרות שאין לי תיק מע"מ ומס הכנסה) וחייבו אותי כפול, האם ניתן לבקש לבדוק את המעמד שלי בביטוח לאומי, ולהחזיר לי יתרת זכות?
כן ניתן לשנות מעמד אך צריך לבחון כל מקרה לגופו. מומלץ לפנות לייעוץ אישי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב כלל לא (הותק ייחשב במקום העבודה הנוכחי) אולם קיימים צווי הרחבה בענפים מסויימים שאכן הוותק הקודם נצבר ומשפיע על זכויות. את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות....
המשך תשובה