שלום, עבדתי כפרילנסר עבור עמותה והוצאתי חשבונית. החשבונית התקבלה אך לא משולמת כ-3 חודשים. מה ניתן לעשות? האם זו הלנת שכר והם תובעים את העמותה או מישהו פרטי? תודה
לצורך מתן מענה מספיק הצורך מכתיב קודם בדיקת מהות ותנאי ההסכם ביניכם כמו כן בחינת מכלול מאפייני עבודתך, עם זאת כפרילנסר אין עילת תביעה בגין הלנת שכר, אך יש מקום להגשת תביעה בגין הפרת הסכם לפיכך הנך מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ניצנה שלום לאור הוותק שלך מגיע לך 8 ימים כדמי הבראה , ככל והמעסיק אינו משלם את נדרשת להסתייע בעו"ד אשר ניתן באמצעות מכתב ניתן להסדיר נושא זה משכך הנך מוזמנת לפנות למשרדנו בדרכים המקובלות לקבלת סיוע...
המשך תשובה