שלום אני מועסק כפרילנסר ומספק לחברה שירותי גרפיקה משך 3 חודשים על פי חוזה בכתב חתום בינינו עיינתי בחוזה לא מופיע בו הענקת תנאים סוציאליים , לעומת זאת השכר שאני מקבל הוא גבוה בהרבה מעבודה כשכיר , אני לא מבין למה אין האם זה חוקי ?
יגאל שלום
ככלל בין פרילנסר למעסיק, לא מתקיימים יחסי עובד מעביד, בעניינך מערכת היחסים בינך כפרילנסר לבין החברה הנה מוסדרת בחוזה החתום ביניכם בלבד ,מכאן לא קנויה לך כפרילנסר הזכאות לקבל זכויות סוציאליות מהחברה ,מכאן הנך מוזמן לפנות למשרדנו לקבלת סיוע בדרכים המקובלות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי, תשובה לשאלה הזו תלויה בהסכמות שנכתבו בחוזה. ככלל, פרילנסר לא מחויב לספק שירותי תיקון אחרי סיום העבודה אלא אם כן הוסכם כך מראש עם הלקוח. חשוב לבדוק אם בחוזה יש סעיף שמתייחס לשירותי תיקון או תחזוקה...
המשך תשובה