עובדת אצל מספר חברות ואנשים פרטיים. כבר כמה חודשים שהבלגתי אבל כבר לא יכולה לשתוק. שני אנשים פרטיים חייבים לי כסף על עבודות שעשיתי להם בסכומים של 10-12 אלף כל אחד. מה הזכויות שלי כפרילנס? איך אני יכולה לתבוע על הלנת שכר?
שלום כרם
ראשית אני מצטער לשמוע בהחלט מצב לא נעים, במיוחד בתקופה זו.
לגבי שאלתך חשוב להבין האם יש הסכם שהלקוחות שלך חתמו עליו וקובע את תנאי העסקה, ככל ולא האם יש ראיות אחרות לסיכומים שלך מול הלקוחות.
ככל וכן ניתן לשקול הגשת תביעה הן על הכספים והן על הפרת ההסכם.
את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ניקול שלום במקרה שאין חוזה כתוב, והתגלעה מחלוקת , ניתן להסתמך על ראיות כמו הודעות דוא"ל, התכתבויות וחשבוניות שהוחלפו בין הצדדים. עם זאת, בכל אופן סיטואציה זו ,מקשה על הוכחת תנאי ההסכם , הנך מוזמנת ל...
המשך תשובה