בכיר בגוף ממשלתי בקש שאתחיל עבודה ביועץ עצמאי על בסיס סכום בע"פ כאשר הבטיח שההסכם בכתב ייסגר תוך ימים בודדים. עבדתי כ- 4 חודשים, עם הרבה הוצאות Out of Pocket, ללא קבלת כל תשלום. נימוק החברה (גוף ממשלתי) שלא ניתן לשלם לפני שהחוזה ייחתם ע"י מורשי חתימה. האם זכאי להלנת שכר? איך ניתן להציג ולהשיג ללא עימות, כאשר לכל אורך הדרך ההנמקה שלא ניתן לשלם ללא חוזה חתום? אגב, לא עמדו בסכום בע"פ, בקשו לשנות סכום, כאשר אני חתמתי על החוזה לפני זמן רב והכל מתעכב אצלם.
ממליצה לפנות לייעוץ אישי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מיגל שלום ככלל , עובדים זרים אינם זכאים לביטוח בריאות ממלכתי, עם זאת הנם זכאים לשירותים מסוימים מביטוח הלאומי. בכלל זה : פגיעות בעבודה, קצבאות הקשורות באימהות, פיצויים במקרה של פירוק או פשיטת רגל של ...
המשך תשובה