שלום. יש חובה בחוק להפריש לקרן פנסיה אם אני עצמאי/ פרילנסר ואין לי "מעסיק" שיפריש עבורי פנסיה? רציתי לדעת מה קורה אם אני לא מפריש, האם יש סנקציות מסוימות כי זה אסור לפי החוק?
שלום רב למיטב ידיעתי מדובר בחובה חוקית אלום מומלץ להתייעץ עם סוכן ביטוח בתחום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רינה שלום על פיצויי הפיטורים (שלא הופרשו מדי חודש לקופת גמל או לביטוח פנסיוני) להיות משולמים עם סיום יחסי עובד-מעסיק או במועד מאוחר יותר מבין המועדים הקבועים בחוק. איחור של מעל 15 יום עשוי לזכות א...
המשך תשובה