שלום. אני שכיר המרוויח 14000 +3000. גילום מס בגין רכב (ברוטו) ומעוניין לעבוד בעבודה נוספת. רציתי לברר את הכדאיות בעבודה כשכיר או כעוסק פטור כאשר ההכנסה מהעבודה השניה תעמוד על כ 2000-3000 שקל.
השאלה צריכה להיות מופנית ליועץ מס/ רו"ח
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי, זו סיטואציה ממש מתסכלת, ואתה לא לבד – הרבה פרילנסרים נתקלים בזה. הבעיה היא שאין לך "מעסיק" קלאסי שאפשר לפנות אליו כמו לעובד רגיל, ולכן חשוב להבין בדיוק איך העבודה הוגדרה, מה סוכם (גם אם רק בעל פ...
המשך תשובה