שלום. אני שכיר המרוויח 14000 +3000. גילום מס בגין רכב (ברוטו) ומעוניין לעבוד בעבודה נוספת. רציתי לברר את הכדאיות בעבודה כשכיר או כעוסק פטור כאשר ההכנסה מהעבודה השניה תעמוד על כ 2000-3000 שקל.
השאלה צריכה להיות מופנית ליועץ מס/ רו"ח
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מור שלום ככלל, כאשר עובד לא מוחתם על הסכם עבודה, ואף לא נמסרת לו הודעה בכתב על תנאי עבודה – הדבר מהווה הפרת חובה חוקית של המעסיק. העובדה שאין הסכם עבודה חתום לא אמורה לפגוע באף זכות של העובד. במקרה ...
המשך תשובה