בוקר טוב, אני עובד כפרילנסר עם חברה אחת בלבד. לאחרונה הודיעו לי על הפסקת התקשרות. מבקש לדעת האם אני זכאי לפיצויי פיטורים?
אורן שלום.
ככל שמעמדך המשפטי הוא פרילנסר (נבחן באמצעות מבחנים שנקבעו בבתי הדין לעבודה), הרי שחובת התשלום לביטוח לאומי חלה עליך, הפרילנסר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב ראשית יש לבחון האם במקרה הנ"ל אכן מתקיימים התנאים להעסקת פרילנס או שהנסיבות מצביעות על כך שהעועבד הינו עובד שכיר ורק הוכתר כפרילס. כך לדוגמה דווקא ההכשרה יכולה להעיד כי מדובר בשכיר. במקרה ...
המשך תשובה