שלום, אני עובדת קבלנית לחברת הייטק - אולם לא יושבת בפועל שם אלא במשרד של המעסיק שלי. האם אני נחשבת עובדת קבלן? (לצורך קבלת זכויות של עובד קבלן - הגדרת משרה מלאה בפחות שעות)
מרים,
במידה ואת מועסקת במעמד של שכירה המועסקת באמצעות קבלן, הרי שחלות עליך הוראות חוק קבלני כוח אדם. אולם, במידה והנך במעמד של "עצמאית", הרי שצריך לבחון האם מתקיימים בינך לבין החברה שבה את עובדת הסממנים שנקבעו בפסיקת בתי הדין לעבודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מיכל שלום קיומם של יחסי עובד-מעביד משמעותם כי העובד זכאי לקבלת זכויות סוציאליות שונות, כגון חופשה שנתית, דמי הבראה, פיצויי פיטורים וכיו"ב. עם זאת, מי שמוגדר כפרילנסר, אינו זכאי לקבל את כל התנאים הס...
המשך תשובה