לפני כחודשיים באתי לחתום על חוזה עבודה בחברת היי טק, היינו בשלבים הסופיים ודחיתי חברות אחרות (וטובות מאוד) שהתקבלתי אליהן בשביל החברה הזו. בסופו של דבר חבר טוב הראה לי שיש כמה סעיפים בחוזה די מפוקפקים שמסירים ממני כל מיני זכויות בלי שתהיה לי האפשרות לתבוע. האם זה חוקי? יהיה ניתן לתבוע בהמשך על אי שקיפות של חוזה העבודה?
שלום רב
לא ברור האם בסופו של יום התקשרת עם החברה בהסכם.
אתה מוזמן לפנות לשמרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שינוי מהותי לרעה בתנאי העבודה יכול להיחשב הרעת תנאים שמזכה בהתפטרות בדין מפוטר. עם זאת, צריך לבחון את פרטי המקרה הספציפי וחשוב מאוד לקבל טיפול משפטי פרטני לעניינך....
המשך תשובה