שלום: אני עובד בחברה 5 שנים על בסיס עצמאי מגיש חשבונית מס כל חודש למרות שאני עובד כמו שכיר כל החודש מי 8:30 עד 17:00לרבות תורנויות השאלה היא אם מגיע לי פצויים . תודה
שלום רב
במקרה לעיל יש לבחון האם מבחינת חוק אתה נחשב כעובד שכיר ועניין זה נבדק לפי נסיבות המקרה ומהות העסקה.
ככך שהעסקתך תיחשב כהעסקת שכיר מגיעים לך מלוא הזכויות של שכיר ולא רק פיצויי פיטורין ומדובר בכספים רבים.
למרות זאת צריך לבחון בזהירות לפני הגעה למסקנה לרבות בחינת ההסכם ככל וקיים.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מור שלום ככלל, כאשר עובד לא מוחתם על הסכם עבודה, ואף לא נמסרת לו הודעה בכתב על תנאי עבודה – הדבר מהווה הפרת חובה חוקית של המעסיק. העובדה שאין הסכם עבודה חתום לא אמורה לפגוע באף זכות של העובד. במקרה ...
המשך תשובה