שלום. שמי גיא סער. אני נהג פרילנס...עבדתי בחברת הגברה ונהגתי על רכב מסוג פיאט דוקאטו שהוא רכב מסחרי גדול. במהלך יום העבודה פגעתי ברכב חונה בפגוש. החלפנו פרטים וגם נתתי לו את הפרטים של החברה אשר לה שייך הרכב. בעלי החברה העדיפו לא להפעיל את הביטוח ולשלם על תיקון הפחחות בעצמם. התירון בסך 2400 שקלים. בעלי החברה מבקשים שאשתתף איתם במחצית מן הסכום. האם יש להם זכות לבקש זאת?
גיא שלום,
על פניו נשמע לי בעייתי, משום שהם אלה שבחרו שלא להפעיל את הביטוח...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נעמה שלום לא ברור במה את מועסקת בחברת הייטק וזה רלוונטי כדי לספק מענה מספיק , לפי הדין לאחר 9 חודשי העסקה רצופים, המעסיק מחויב לקלוט את עובד הקבלן, ולהעסיקו אצלו כעובד מן המניין, או להפסיק את עבודתו...
המשך תשובה