שלום , אני פרילנסרית 5 חודשים בחברת הייטק , שאלתי היא כללית האם קיימת תקופה הכרחית להגשת תביעה על אי תשלום של שכר שלי ?
מלי שלום
כן, ניתן לומר שיש תקופה הכרחית להגשת תביעה, המשתנה בהתאם לסוג העבודה. ובלבד שאינה חורגת מעבר לתקופת התיישנות המוקצבת בחוק משכך על הפרילנסר לוודא קודם את המועד הנכון לצורך הגשת התביעה ולהקדים הגשתה לפני שיהיה שיהוי לא סביר וגם בטרם תחול תקופת ההתיישנות , לפיכך הנך מוזמנת לפנות למשרדנו בדרכים המקובלות לקבלת סיוע וייעוץ בנושא זה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום סיגל יש לבחון את כל תנאי הסכם העסקתך ואת כל תנאי ההסכם . עם זאת מובהר בזה כי על פני הדברים פיטוריך נעשו בכדי להתחמק מתשלום זכויות תלויות וותק לרבות השלמה לפיצויי פיטורין ודמי הבראה וכד`, יש מקו...
המשך תשובה