שלום וברכה, נתתי שירותים כלכליים ללקוח, ונאלצתי להפסיק אותם כי שלא כפי שהוסבר לי בהתחלה, העבודה היתה בהיקף הרבה יותר גדול אבל הלקוח לא הסכים לתוספת תשלום. עם מי הצדק? הוא מאיים עליי בתביעה. מחכה לתשובה,
זוהרה שלום,
אשמח לקבל קצת יותר פרטים ולטעמי צריך ייעוץ אישי יותר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לבחון האם הועסקת כפרילנס או כעובד שכיר וזאת עפ"י מבחני הדין והפסיקה. ככל שהועסקת כעובד שכיר הרי שהינך זכאי לקבל את מלוא הזכויות כעובד שכיר. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמ...
המשך תשובה