שלום, עבדתי חצי שנה כפרילנסרית (בתפקיד מרצה), החברה שבה עבדתי הלינה את שכרי באופן שיטתי. השאלה האם אוכל לתבוע את החברה בבית דין לעבודה? בחוזה שלי מצויין כי אין יחסי עובד מעביד בין לבין החברה. נכתב לי במייל כי בסוף השנה החברה תעביר לי טופס 106 אנני עובדת עצמאית ועד כה עבדתי רק כשכירה. תודה
מדובר בהפרת חוזה מצד מקבל השירותים ואותו אתה בהחלט יכול לתבוע בבית המשפט לרבות את הכספים אשר מגיעים לך. לחילופין אם יתברר כי עמדת במבחני ההשתלבות ותוכר בין הצדדים מערכת של יחסי עובד מעביד הרי שמדובר בהלנת שכר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נעמה שלום לא ברור במה את מועסקת בחברת הייטק וזה רלוונטי כדי לספק מענה מספיק , לפי הדין לאחר 9 חודשי העסקה רצופים, המעסיק מחויב לקלוט את עובד הקבלן, ולהעסיקו אצלו כעובד מן המניין, או להפסיק את עבודתו...
המשך תשובה