יש לי שאלה בבקשה. אני גרפיקאי שניסה להיות עוסק פטור אבל הגעתי למסקנה שלא משתלם לי, ואני מתכוון להיות שכיר בהקדם ולסגור את התיקים. אם במקרה בזמן שאני שכיר יהיו לי כמה פרוייקטים מזדמנים מאותו לקוח (הלקוח בארצות הברית), יש לי דרך עדיין לקבל את הכסף באופן חוקי מבלי להצטרך לפתוח שוב תיקים ? ואיך ? אפשר שזה יהיה תשלום אחד מרוכז בשנה למשל. תודה
מומלץ להתייעץ עם יועץ מס/ רו"ח
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אביגיל שלום פיצויי פיטורים הם סכום שמשולם לעובד בעת סיום העסקתו, ללא קשר לסיבת הפיטורים, ומחושב לפי משך העבודה והשכר. עם זאת פיצויים בגין הפרת חוק, הנם משולמים כשהמעסיק , עבר על חוקי העבודה, כמו לא ...
המשך תשובה