שלום שמי סער,ואני פרילאנס בתחום האדר'.אני נותן שירותים לאדר'-תכנון ,שרטוט ביצוע מידול והדמיות. ביצעתי עבור אדר' שעבדתי איתו מס' פעמים,2 עבודות -האחת שרטוט בקשה להיתר והשני מידול של בניין.כאשר פניתי לאדר' על מנת להוציא עבורו חשבוניות עבור העבודות שבוצעו-הוא פשוט מסרב לשלם לי על העבודות שביצעתי. מה אפשר לעשות בנידון על מנת לקבל על שכרי עבור עבודות שביצעתי בעבורו? אני עובד כפרילנס ומוציא חשבוניות על שם העסק של אבא שלי, האם עובדה זו משנה משהו?(כל המיסים שולמו) תודה מראש
שלום רב,
מומלץ לפנות לייעוץ אישי לצורך הוצאת מכתב התראה לחייב, טרם הגשת תביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לימור שלום, העברת מכתב פיטורים מיד לאחר שנערך השימוע אינה תקינה על פי דין. יחד עם זאת יש לבחון את תקופת ההעסקה ותנאי העסקה. את מוזמנת לפנות למשרדנו להמשך ברור ובדיקה משפטית ונשמח לסייע....
המשך תשובה