שלום, אני עובד מטעם חברה קבלנית כפרילנסר בחברה ציבורית כ-10 שנים מתוכן 4 שנים כפרילנסר. למשך כל התקופה קיבלתי תשלום שוטף 30, החברה שמטעמה אני פרילנסר שינתה את התשלום ללא הודעה מוקדמת לשוטף 90 ואיני יכול להתנהל בצורה הזאת כמספק שירות במקום אחד בלבד וזו פרנסתי היחידה. מעבר לכך בחוזה מצוין שאם אני עוזב את החברה הקבלנית איני יכול לעבוד מטעם חברה קבלנית אחרת כשנתיים. מה עליי לעשות כדי להשתחרר מחוזה שכזה שפוגע בפרנסתי? אשמח לייעוץ
שלום רב
חשוב לבחון את תנאי ההסכם המלאים בטרם מתן מענה לשאלתך.
מקצת הפרטים שהזכרת יכול שכלל אין מדובר בהעסקה כפרילנס אלא כעובד שכיר, עניין זה משמעותי מאוד לעניין זכויותיך וכספים שיכול ולא שולמו לך.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מירב שלום ככלל קבלן השירותים הוא זה שאחראי לספק למזמין את השירותים וקבלן כוח אדם הנו מספק למזמין האמור עובדים זמניים, שניתן להעסיקם כל עוד מזמין השירות זקוק או מעוניין בשירותיהם, ולהחזירם לקבלן כוח...
המשך תשובה