שלום רב, בשש השנים האחרונות אני מועסק כספק (עם קבלות) בעירייה, האם המצב תקין והאם יש זכויות אותן שאני יכול לדרוש?
שלום רב
חשוב להבין באיזה תחום הועסקת, וחכן לבדוק את הסכם העסקה.
בנוסף האם היתה לך אפשרות והאם סיפקת שירותיך גם לאחרים בתקופה זו.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשבו לבחון את אופי העסקתך ולהבין האם היית פרילנס או עובד שכיר. לעיתים עובד מועסק כפרילנס אך בפועל עפ"י חוק העסקתו הייתה כעובד שכיר ובמקרה זה תהא זכאי לכל הזכויות המגיעות לעובד שכיר. אתה מ...
המשך תשובה