שלום אני עובד קבלן אשר מועסק בחברת הייטק כבר 11 חודשים רצופים כל חודש אני עובד 191 שעות משך 5 ימים בשבוע , החברה משתמשת בשירותי עובדי קבלן ומועסקים אצלה 6 עובדי קבלן , האם יש חובה לפי הדין לקלוט אותי כעובד של חברה זו ?
ישראל שלום
מעביד המשתמש בשירותי עובדי כוח אדם, מחויב לקלוט כל עובד כוח אדם המועסק אצלו לאחר 9 חודשי עבודה. ואף נקבע כי דין המדינה כשהיא המעסיק בפועל, כדין כל מעסיק. הנך מוזמן לפנות למשרדנו בדרכים המקובלות להמשך קבלת יעוץ וסיוע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב יש לבחון האם עפ"י מבחני הפסיקה ניתן להכיר בך כעובד שכיר אע"פ שלכאורה נקבע שאתה פרילנס. במקרה כזה תהא זכאי לכל הזכויות של עובד שכיר. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בד...
המשך תשובה