שלום. אני עובדת כמנהלת צוות. הודעתי למעסיק שבעקבות כך שהתפקיד דורש ממני המון שעות אני לא יכולה להמשיך בתפקיד ולכן אני מבקשת לעבור לתפקיד פחות תובעני.האם המעסיק יכול לחייב אותי למצוא מחליף ועד אסז אסור לי להתפטר כי המעסיק הודיע לי שייתבע אותי על נזקים שגרמתי לו בעקבות רצוני לעזוב את התפקיד. תודה
לעובד יש זכות להתפטר, בכפוף לחוק הודעה מוקדמת לפיטורים והתפטרות .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דין שלום לא ברור כמה זמן אתה עובד בחברה , באשר תקופת ההודעה המוקדמת הנה נגזרת מוותק העבודה שלך בחברה , על פניו ניתן לומר לכאורה כי התנהלות החברה אינה תקינה , משגמרה אומר והפסיקה עבודתך עוד בטרם הזמי...
המשך תשובה