שלום, עבדתי כפרילנסר והחברה הפרה מספר פעמים את החוזה החתום בינינו. מתכוון להודיע לחברה כמעסיקי שאיני מעוניין להמשיך יותר לעבוד אצלה עקב הפרותיה המתמשכות, האם זכאי להפסיק את העבודה, כמו כן לא יודע כמה ימי הודעה אני צריך לתת לה לפני הפסקת עבודתי אצלה? אודה לסיוע
אפי שלום
מוקנית לך זכאות להפסיק עבודה עקב הפרות חוזה מתמשכות , לגבי הודעה מוקדמת על סיום עבודה, תינתן ע"פ ובהתאם להסכם שבינך כפרילנסר לבין החברה כמעסיק, להמשך קבלת סיוע הנך נדרש לפנות למשרדנו בדרכים המקובלות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב נראה כי הינך חווה פגיעה מהותית בזכויות יסוד. אי העברת רכיב העובד לקרן הפנסיה למרות שזה נוכה על ידי המעסיק יכול להוות אף עברה פלילית. האיומים בפיטורין אם לא תוותר על דרישותיך מהווה המשך ישיר...
המשך תשובה