שלום, אני עובדת פרילנס באותו מקום מזה אוגוסט 2021. בתחילת אפריל הפסיקו לשלוח לי עבודה ביום בהיר אחד, בלי שום הודעה מוקדמת או התראה. זאת לאחר שבמשך כל התקופה קיבלתי שכר בכל חודש. אשמח להבין אם יש לי עילה לתובע פיצויים גם לא כשכירה.
שלום רב יש לבחון את תנאי ההסכם מול החברה, בעיקרון ככל והינך פרילנס/עצמאית אינך זכאית לזכויות של עובד כדוגמת החזר נסיעות אולם חשוב לבחון את מלוא תנאי העסקתך. את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים ...
המשך תשובה