עבדתי במשך שנתיים וחצי כמתכנת פרילנסר עבור סטארטאפ, והוצאתי להם חשבוניות כל חודש. ישבתי אצלם במשרדי והייתי חלק מהצוות לכל דבר ועניין. לפני חודש הם החליטו לסיים איתי את החוזה מהיום להיום, ובלי שום פיצויים או הודעה מוקדמת. האם אני יכול לתבוע אותם ולקבל פיצויי פיטורים ודמי הבראה רצופים על כל הזמן הזה, או שהעובדה שחתמתי על חוזה פרילנסר סוגרת לי את האופציה הזו?
מיגל שלום ככלל , עובדים זרים אינם זכאים לביטוח בריאות ממלכתי, עם זאת הנם זכאים לשירותים מסוימים מביטוח הלאומי. בכלל זה : פגיעות בעבודה, קצבאות הקשורות באימהות, פיצויים במקרה של פירוק או פשיטת רגל של ...
המשך תשובה