שלום רב לעורך הדין בית און. אני סובל מהלם קרב מאז מבצע עופרת יצוקה. הגשתי בקשה למשרד הביטחון אך הם מסרבים להכיר בי כהלום קרב בגלל שגילו שהייתי מאושפז בגיל 17 (לפני יותר מעשרים שנה) לחודש בבית חולים "שערי מנשה". הייתי צעיר ועישנתי קצת סמים וההורים שלי פחדו ואישפזו אותי. לפי הדוחות הרפואיים ניתן בפירוש לראות כי לא אובחנתי בשום מחלת נפש חוץ מדכדוך קל. האם אני צריך להמשיך ולהילחם או שזה מקרה אבוד? יש לי חוות דעת פסיכיאטר על כך שאני הלום קרב. מה עושים?
הייתי מציע לך לפנות אלי , לדעתי ומניסיוני העובדה שלא הוכרת מחייבת להגיש ערעור . צור עימי קשר ונשוחח
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שירן צמח
055-4532818
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אורי שלום, ניתן לקבל הכרה בגין שני אירועים שונים וכן טיפולים בגין כל אחד מהאירועים בנפרד. ככל ונקבעו אחוזי נכות בגין האירוע הראשון ניתן לבקש לעמוד בפני ועדה נוספת שתקבע את אחוזי הנכות כעת. בהצלח...
המשך תשובה