שלום לאחר תאונת דרכים שקרתה לפני שנתיים, הילד שלי התחיל להתעורר בכל לילה עם סיוטים שמביאים אותו לצרחות, הרטבה במיטה ועוד. בבוקר הוא לא זוכר דבר. האם יש דרך להוכיח שזאת תופעה פוסט טראומטית מהתאונה? האם זה יכול להיות קביל בכלל?

שוש שלום,
התיאורים שאת מתארת יכולים ללא ספק להעיד על תגובה נפשית של הילד הנובעת מתאונת הדרכים שעבר.
רצוי לדווח ראשית לרופא המשפחה על התופעות, ולקבל טיפול.
ניתן לתבוע את חברת הביטוח (ביטוח חובה) על הנזק שנגרם לילד כתוצאה מהתאונה.
אשמח לסייע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שירן צמח
055-4532818
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אלון, שאלתך כללית מאוד ולכן תשובתי בהתאם. מעסיק אינו רשאי להפלות עובד בשל נכותו ככל ומעסיק הפלה על רקע זה, ניתן לבדוק את העניין ולפעול בהתאם למקרה הספציפי...
המשך תשובה