אמי היתה חיילת במלחמת יום כיפור, והקפיצו אותה לבסיס בתור חובשת. היא מעולם לא דיברה על זה, אבל הבנתי מאבי שהיא ראתה מראות קשים מאוד. לפני כחודשיים, היינו מעורבים בתאונות דרכים קשה, ובמזל גדול יצאנו עם פציעות קלות. אמי עזרה לנהג הרכב השני לצאת מהאוטו והחזירה לו את הכתף למקומה. אחרי התאונה משהו קרה לה נפשית והיא נשלחה להסתכלות בבית החולים. מסתבר שהתאונה שימשה כטריגר למה שהיא ניסתה להדחיק זמן רב. האם גם כעת היא תוכל לקבל פיצויים ממשרד הביטחון למרות הזמן שעבר ולמרות שהיא לא היתה ממש לוחמת?
כן ישנה אפשרות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שירן צמח
055-4532818
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

פיליפ שלום, תביעות להחמרת מצב יכולות להיות מוגשות בכל שלב לאגף שיקום נכים במשרד הביטחון. לאחר הגשת התביעה אביך יוזמן לוועדה רפואית שתקבע את נכותו בהתאם למצבו היום. רצוי להתייעץ קודם הגשת התביעה ע...
המשך תשובה