אני גמלאי משטרה, היום אני סובל ממספר מחלות מבין המחלות פוסט טראומה אשר גררתי מתפקידי במשטרה ואני היום מוכר בביטוח לאומי כנכה 65% אי כושר האם עדיף להגיש תביעה למשרד הביטחון על הכרה במחלת פוסט טראומה? בתודה מראש

שלום,
המקרה אותו אתה מתאר הוא מורכב: יש לבדוק בגין אילו אירועים אתה סובל מפוסט טראומה , מתי אובחנה לראשונה פוסט טראומה, ומתי הוכרת בביטוח לאומי.
יש לקבל ייעוץ ספציפי למקרה זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שירן צמח
055-4532818
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גיא, ראשית, תודה על השירות שלך למען הכלל. יש להגיש מסמכי תביעה בצירוף התיעוד הרפואי ומסמכים עדות רלוונטיים. אשמח לייעץ ...
המשך תשובה