בשירות הצבאי של אחי הוא איבד חלק מהרגל עקב פעילות מבצעית, רוצים להגיש תביעה לנכות אבל גם עבור הלם קרב שממנו סובל. זה שתי תביעות נפרדות?
יש להגיש שתי תביעות נפרדות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שירן צמח
055-4532818
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, כדי לקבל הכרה בנכות של פוסט טראומה כנכות מעבודה, ראשית יש להוכיח את האירוע שאירע והמעורבות שלך בו, שנית יש להוכיח כי אתה סובל מפוסט טראומה או נזק נפשי אחר ושלישית יש להוכיח את הקשר הסיבתי המ...
המשך תשובה