לבניין שחלקו נמצא בבעלותי הגיע קבלן אשר הציע להרוס את הבניין ולבצע תמ"א 2 הריסה. כאשר ביררנו בעבר אפשרויות מסוג זה נמסר לנו על ידי מספר חברות וקבלנים כי העניין איננו כדאי מבחינה כלכלית. האם עדיף לבצע תמ"א 38 ללא הריסה במקום תמ"א 2 עם הריסה?
בן שלום,
קשה לי להשיב לשאלתך ללא קבלת נתונים בסיסיים על הבניין, כגון, מס' דירות, קומות, עיר וכו'.
בברכה,
קרן כהן בלחרסקי, מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

80 אחוז מהדירות במתחם אך לא פחות מ - 75% מהרכוש המשותף. ברמת הבניין, אם יש התנאי לעיל התקיים אז מספיק ברוב של 2/3 ברמת הבניין. בהצלחה נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן ושו...
המשך תשובה